In onze winkel vind je meer dan 2.200 bakproducten en ingredienten. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen, in de winkel maar ook online. Plaats je bestelling in onze webshop en betaal gemakkelijk via Ideal. Wij doen er alles aan om de bestelling zorgvuldig en snel te behandelen of klaar te zetten in onze winkel aan de Zeestraat 3 in Noordwijkerhout!
 

Verzenden en verzendkosten

Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 zijn besteld, worden nog dezelfde dag verzonden via PostNL. In de meeste gevallen wordt de post dan de dag daarop bezorgd, en heb je het pakketje binnen 1 tot 2 dagen in huis. Uitzonderingen hierop kunnen voorkomen tijdens feestdagen en vakantieperioden. Dit zal dan duidelijk vooraf op onze website worden vermeld.
Mochten we onverhoopt je bestelling niet binnen 1 werkdag kunnen verzenden, bijvoorbeeld omdat een product niet voorradig blijkt te zijn, dan nemen we altijd vooraf contact met je op!

Je bestellingen zijn te volgen via Track en Trace. We kunnen de bestelling ook naar een ander afleveradres verzenden, u kunt dit aangeven bij de bestelling. Controleer bij aflevering van de bestelling altijd of de verpakking in orde is. Zijn er beschadigingen, meld dit bij de bezorger en neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

De verzendkosten bedragen 5,95 voor bestellingen tot 23 kg
De verzendkosten voor taartprint bestellingen bedragen 3,95

Bestelling ophalen in Noordwijkerhout

Bestellingen kunnen tijdens openingstijden van de winkel worden opgehaald in Kaatjes Bakwinkel aan de Zeestraat 3 in Noordwijkerhout. Indien u kiest voor afhalen van je bestelling worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Wij proberen de bestelling nog dezelfde dag voor jullie klaar te zetten, maar dit is afhankelijk van de drukte in onze winkel en van het tijdstip dat je de bestelling aan ons door geeft. Hou hierbij rekening met onze openingstijden. Lukt het ivm tijdgebrek niet om de bestelling dezelfde dag klaar te zetten, dan is de bestelling de eerstvolgende werkdag af te halen. Zodra je bestelling klaar staat sturen we je een afhaalbericht. 

registreer je als klant

Als je je registreert als (nieuwe) klant maak je automatisch gebruik van enkele voordelen:
- Snel door het bestelproces, op basis van je accountgegevens
- Automatisch punten sparen voor extra korting.
- Speciale klant aanbiedingen via onze nieuwsbrief

Wij gaan vertrouwelijk om met uw persoonsgegevens, hoe we dat doen kunt u lezen in de:

Retourneren

Wil je jouw bestelling retourneren via de post, of terugbrengen in de winkel ? Dat is mogelijk. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit herroepingsrecht gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Binnen 14 dagen dien je ons bij ons aan te geven dat je het product retour wilt sturen. Hiervoor kun je gebruik maken van het retourformulier welke is opgenomen in de algemene voorwaarden. 

Uitzonderingen hierop zijn:
-Producten die speciaal voor jou gemaakt zijn, zoals taartprints. Hierbij lever je namelijk een zelfgemaakt bestand aan. 
-Producten met een korte houdbaarheidsdatum, bijvoorbeeld producten waarbij bij de aankoop duidelijk vermeld staat dat de T.H.T. datum snel nadert. 
  • Wij verwachten dat er zorgvuldig met het product en de verpakking wordt omgegaan.
  • Het product dient met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden.
  • Heb je het artikel meer geprobeerd/gebruikt dan redelijkerwijze nodig is om het product te beoordelen, dan heeft Kaatjes Bakwinkel het recht om waardevermindering op het product in rekening te brengen.
  • We zouden het fijn vinden als je een kopie van de pakbon meestuurt en aan wilt geven waarom je het artikel retourneert
Wij zullen het volledige aankoopbedrag van het geretourneerde artikel zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de herroeping hebben ontvangen aan je retourneren. Wij mogen wachten met terugbetalen, totdat wij de producten terug hebben ontvangen of totdat je aantoont de producten te hebben terug gezonden. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.
Bij een volledige retour van de bestelling wordt het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten terugbetaalt. Verzendkosten worden niet terug betaald bij een gedeeltelijke retour.
Het retour zenden van je producten is voor eigen rekening en eigen risico. Indien de retourzending onvoldoende is gefranceerd, worden deze extra kosten in mindering gebracht op je terugbetaling.
 

Klachten

Is een product kapot of beschadigd? Of heeft u een andere klacht? Wij  vernemen dit graag zo spoedig mogelijk, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Stuur dan uiterlijk 7 dagen na levering uw gegevens naar info@kaatjesbakwinkel.nl onder vermelding van je bestelnummer (indien aanwezig), reden van de klacht en je gegevens. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Uiteraard zijn wij tijdens openingstijden ook telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0252-514399.